Image and video hosting by TinyPic. com

@.com

"Cal no deixar de tenir desitjos. Ells són estimulants poderosos per a la creativitat, per a l'amor i per a una llarga vida."
Henry G. Bohn (1796-1884)

miércoles, 22 de febrero de 2012

Judici Carnestoltes

Aquesta tarda hem celebrat el judici del rei Carnestoltes. Després de ser jutjat l'hem declarat culpable i l'hem cremat. Felicitats al nens i nenes de 6è que han fet una molt bona presentació de l'acte.
Per finalitzar, hem tornat a jugar al ball de les cartes...
.



Els dies de disbauxa acaben amb l’Enterrament de la Sardina, el comiat del Carnaval. En molts pobles, simbòlicament, es crema la figura que representa el Carnestoltes i es llegeix en veu alta el seu testament, un comiat a la festa, mentre s’espera la de l’any vinent.

3 comentarios:

  1. Hola Manoli sóc Judith no he anar al cole perque estic malalta pero he mirat less coses de el bloc i les fotos m'han agrdt moltissim espero qu huagueu divertit moltissim
    perque yo no vaig anar perque estava malaltona (si no fosi anat)
    m'han dit que al final li heu cremat per botacions i qe només la classe de la meva gerama volia perdonar-lo, molt recrd
    a tota la classe els secrets muak, xao (L)
    dw Manoli!!!!
    by Judith

    ResponderEliminar
  2. Hola bonica!
    Quina il·lusió em fa llegir el teu missatge.
    Ja havia suposat que estaves malatona, espero que et posis bona aviat.
    Un petonàs molt i molt fort!
    Manoli
    PD.- Et trobem molt a faltar.

    ResponderEliminar
  3. Hola Manoli
    yo també hus trobava molt a faltar!!
    ara com tenim el control de medi de aqui poc he estudiat des de el bloc he fet lo de els rius i hu he probat 4 vegades a la primera m'ha sortit tot malament a la segona millor i a la tercera tot bé i cada dia farè una mica !!
    Amb molt agust Judith
    deu Manoli ens veiem

    ResponderEliminar