Image and video hosting by TinyPic. com

@.com

"Cal no deixar de tenir desitjos. Ells són estimulants poderosos per a la creativitat, per a l'amor i per a una llarga vida."
Henry G. Bohn (1796-1884)

miércoles, 31 de octubre de 2012

La llegenda de l'espantaocells

Us deixo una llegenda per aquesta  nit de Halloween. L'he trobat navegant per Internet i m'ha agradat molt. Es tracta d'un  solitari espantaocells que vol fer-se amic d'un grup d'ocells però les aus no el volen. El poble espantaocells, no pot comprendre perquè  no volen  estar amb ell...

Després,  podeu enviar-me un comentari explicant-me si us ha agradat... 





13 comentarios:

  1. Ángel Llamas: es una historia divertida, la millor part per mi a sigut cuan el espantapajaros a cuidat del cuevo sec

    ResponderEliminar
  2. ELISABET:Ami el principi m´ha fet molta pena perque pobre espantausell sestava sempre sol i el nus m´agradat i m´ha fet pena m´ha agradat perque l´ ocell sec ja veia una mica i m´ha fet una mica de pena perque l´osell sa anat i el final m´ha agradat mol merque ja tenia amics

    ResponderEliminar
  3. A mi al principi em dona pena perque no te amics pero despres ja te amics. Es una historia que ha moltes persones li pasa per aixo m 'agradat.
    By:arianna perez

    ResponderEliminar
  4. Judith: A mi m'ha emocionat molt perquè no es agradable que una persona visqui sense amics. i al principi no m'agradava perque una persona que no te amicss no agrada, però despres m'ha agradat mes.

    petonsss

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Manoli a mi m'agradat,però,pobre espantaocells ell nomes volia tenir una amics.Nomes d'aquestes histories ens podem adonar de el que val l'amistat


      Ariana t.

      Eliminar
  5. hola manoli,soc la katherim.M´agradat molt el conte,pero el que no m´agrada es el principi,perque el espantaocells no te amics i esta sol i tampoc m´agradat
    cuan els humans el cremen,perque ell numes vulia tindra amics i aixo em va ensenya el que val l´amistat quan vols tindre algu el teu custat.

    ResponderEliminar
  6. hola Manoli soc el Jan Marc ami ma semblat molt chulu i molt sentimental i si no tens amistat et costara molt tindre amics

    ResponderEliminar
  7. Hola Manoli soc l'Angel Morales m'ha dat pena perque no tenia amics al principi.

    ResponderEliminar
  8. pobre espantaocells.Ell era molt bo pero els ciutadants el ban cremar.BY:€NZ0$

    ResponderEliminar
  9. el es pan ocells no sabia que servia per aixo pobret so alex

    ResponderEliminar
  10. Ami Manoli m'ha semblat 3 coses:
    maca,trista y m'ha encantat perque parlar del seus sentiments,encara que hem fa molta pena.

    INDIRA JUNQUERA TALLÓ... ADEWWW

    ResponderEliminar
  11. Ami m'ha semblat una historia molt trista però a la vegada molt bonic. Ha estat be la historia




    Victor Gonzalez Vazquez

    ResponderEliminar
  12. hola soc el ryan m´a agradat els videos i els jocs pt er que m´han ajudat mol

    ResponderEliminar