Image and video hosting by TinyPic. com

@.com

"Cal no deixar de tenir desitjos. Ells són estimulants poderosos per a la creativitat, per a l'amor i per a una llarga vida."
Henry G. Bohn (1796-1884)

miércoles, 13 de marzo de 2013

3Doodler. El primer bolígraf que imprimeix en 3D


Mireu que he trobat... un boli que dibuixa en 3D!! És superinteressant, oi? Mireu...



El plàstic ABS que utilitza és el mateix que s'empra en les impressores 3-D, però tot el seu funcionament és manual. Amb només endollar el bolígraf s'obté la temperatura ideal per la que surt el plàstic pel tub, llavors es refreda ràpidament i es pot modelar qualsevol disseny com es veu al vídeo.

5 comentarios:

  1. Hola Manoli!!
    Soc la Judith i he entrat al bloc a estudiar pel control de mates i m'ha anat super bé, perquè m'havia deixat el llibre al cole i tenir al bloc m'ha anat super bé, he entès molt bé el mcm.
    Gracias, petons!!
    Judith!!

    ResponderEliminar
  2. aaa Manoli sóc un altre cop la Judith i m'ha semblat molt divertit el boli !!

    ResponderEliminar
  3. Gràcies a tu Judith pel teu comentari.
    Petonets i fins demà

    ResponderEliminar
  4. que chulo el boli m'ancantat es super chulo m'ancanteria tenir un.
    petons per tu i per la princeseta muak...

    ResponderEliminar